LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional

  • masa pelepasan:2024-05-01 20:29:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:133
  • Penerangan pantas:

    Lorient,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan ata

Kandungan artikel

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, tidak disarankan bagi beberapa pelanggan untuk menyesuaikan tetapan kilang peralatan sendiri untuk mempercepat operasinya. Apabila terdapat perubahan kelajuan peralatan, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

SalamisApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis,LorientPanduan platform angkat menegak keretapi, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Regarding the construction elevator with counterweight,LorientJenis garpu gunting platform angkat bimbit, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket


LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional



Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

pengurusan perantiSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih


LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional



Pertama,LorientTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Risiko kualitiSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, mereka patut disemak dan ketat

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

LorientSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


CiutatVellaMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional memberi anda LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional oleh syarikat kami, perkhidmatan LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional. LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LorientAutomatic aluminum alloy lifting platformSyarikat profesional, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!